. .

The page is printed

DB Schenker sūtījumu izsekošana

DB Schenker sūtījumu izsekošana

Precīza informācija par Jūsu sūtījumu 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā

Lai iegūtu aktuālo informāciju par sūtījuma statusu pārvadājuma laikā, Jums ir nepieciešams ievadīt DB Schenker izsekošanas sistēmā vienu no sūtījuma atsauces numuriem:

1. Sūtītāja atsauces numurs

Nosūtītāja atsauces numurs (var būt pārdevēja pasūtījuma numurs). Iespējams, ka šis atsauces numurs nav vienīgais, jo pēc šī numura var tikt atlasīti vairāki sūtījumi. Lai iegūtu sīkāku informāciju, noklikšķiniet uz sūtījuma, kurš ir līdzīgs meklētajam.

2. Saņēmēja atsauces numurs
Pircēja pasūtījuma numurs. Iespējams, ka arī šis atsauces numurs nav vienīgais,  jo pēc šī numura var tikt atlasīti vairāki sūtījumi. Lai iegūtu sīkāku informāciju, noklikšķiniet uz sūtījuma, kurš ir līdzīgs meklētajam.

3. SCHENKER atsauces numurs
Ir iespējami divi dažādi DB SCHENKER atsauces numuri, atkarībā no sūtījuma izcelsmes valsts. Abus atsauces numurus var iegūt no nosūtītāj valsts DB SCHENKER darbiniekiem. DB SCHENKER atsauces numurus var veidot:

  • valsts kods, kuru sastāda 2 burti + 3 burtu DB SCHENKER atrašanas vietas kods + 9 cipari. Valsts kods parāda, kurā valstī ir reģistrēts sūtījums;
  • 3 burtu pilsētas kods + 7 cipari. Pilsētas kods parāda, kurā pilsētā ir reģistrēts sūtījums.

4. Pavadzīmes numurs
Ja krava ir nosūtīta ar vietējo piegāžu pavadzīmi, tad sūtījumu var izsekot pēc pavadzīmes numura.

DB Schenker izsekošanas sistēma sniedz iespēju saņemt informāciju par:

  • Pasūtījuma saņemšanas vietu un datumu (kur un kad sūtījums ir saņemts un reģistrēts);
  • Sūtījuma paņemšanas vietu un datumu;
  • Sūtījuma saņemšanas vietu (sūtījums ieradies terminālā saņēmēj valstī);
  • Sūtījuma izdošanu piegādei (sūtījums ir iekrauts vietējo piegāžu mašīnā. Dažreiz pēc “Izdots piegādei” var sekot “Gatavs savākšanai ar saņēmēja transportu”. Tas nozīmē, ka saņēmējam jārūpējas par transportu no termināla pašam un krava ir gatava savākšanai);
  • Sūtījuma piegādi (Ja sūtījums nav piegādāts, ir iespējams, ka DB SCHENKER kaut kādu iemeslu dēļ nav varējis kravu piegādāt uzrādītajam saņēmējam. Šajā gadījumā, lūdzu, sazinieties ar atbildīgo ekspeditoru!).

Ja Jūs vēlaties saņemt detalizētu informāciju par savu sūtījumu, izmantojiet „Paplašināto sūtījumu izsekošana, KPI un rēķina informācija sauszemes transportam” pakalpojumus. Lai pieteiktos šim pakalpojumiem, Jums ir nepieciešams aizpildīt zemāk redzamo formu "JAUNA KLIENTA REĢISTRĀCIJA" un saņemt savu lietotāja vārdu un paroli.

JAUNA KLIENTA REĢISTRĀCIJA

Lai saņemtu papildus informāciju par šiem pakalpojumiem, lūdzu, sazinieties ar DB Schenker klientu servisa darbiniekiem!

Pēdējā atjaunināšana: 06.12.2016

Uz lappuses sākumu